Wanneer je niet naar W.I.L.D. kunt komen krijg je bij annulering tot 31 maart 2025 het inschrijfgeld voor de workshops retour, daarna niet meer. Je mag je
workshop wel openbaar aanbieden. Voor agility geldt dat de vervangende combinatie de hoogte moet springen die in jouw blok gesprongen wordt (max. 2 hoogtes). Van alle wijzigingen ontvangen wij
graag een mail op het emailadres: workshops.agilityclub@gmail.com.
De betaling van het ontbijt, lunch, soep, BBQ, het kanoën en/of de camping wordt bij afmelding gerestitueerd tot 01 augustus
2025.
Wij behouden ons het recht voor om honden te weigeren die in voorgaande jaren voor overlast in andere ringen hebben gezorgd. Daarnaast houden we ons het recht voor om honden die onaanvaardbare overlast veroorzaken te weigeren aan verdere deelname aan de workshops zonder teruggave van het inschrijfgeld. Vraag jezelf daarom bij inschrijving dus goed af of je hond kan functioneren in een dergelijke setting.
Wij verwachten dat ALLE DEELNEMERS uit de eerste groepen tijdig aanwezig zijn om te helpen opbouwen en van ALLE DEELNEMERS uit de laatste groepen dat zij helpen met opruimen.
Op zondag moet alles worden ingeladen voor transport en kunnen we ALLE handen gebruiken, dus niet alleen van de laatste groep!
Ben je niet in staat om (volledig) te helpen, dan dien je zelf voor vervanging te zorgen. Voor de agility betekent dit concreet dat wanneer je bijvoorbeeld niet kunt tillen of sjouwen, je
ook zelf voor vervanging dient te zorgen zodat we tijdig kunnen beginnen met de workshops.
Deelname aan W.I.L.D. is geheel op eigen verantwoording. De organisatie en/of trainer en/of locatie kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor zaak-
en/of letselschade aan de deelnemers of honden.
Wanneer er schade aan de materialen ontstaat door opzet of roekeloos gedrag, wordt dit verhaald op de deelnemer.
Iedere deelnemer is verplicht om een particuliere aansprakelijkheidsverzekering (AVP) te hebben.